סקר מנדטים - סקרים אחרונים: ×’× ×¥ זקוק לנס, נתניהו "רק" לפייגלין - סרוגים : סקר שנערך ע”י מנו גבע ומינה צמח ממכון “מדגם” באמצעות “ipanel” שודר ב”המהדורה המרכזית המלאה” ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים:

עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . קריקטור×
קריקטור×": ×"אינתיפא×"×" לא מק×'לת תשו×'×" - סרו×'ים from www.srugim.co.il
המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה.

סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני .

לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. קריקטור×
קריקטור×": ×"אינתיפא×"×" לא מק×'לת תשו×'×" - סרו×'ים from www.srugim.co.il
סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני .

המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים.

סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים:

עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. סקרים אחרונים: ×'× ×¥ זקוק לנס, נתני×
סקרים אחרונים: ×'× ×¥ זקוק לנס, נתני×"ו "רק" לפיי×'לין - סרו×'ים from www.srugim.co.il
סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה.

לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה.

המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. עם פתיחת מושב החורף של הכנסת, חצי שנה מהבחירות הרביעיות הסוערות והמפתיעות מכל אלו שקדמו להן ושלושה חודשים לאחר הקמת הממשלה, מכון דיירקט פולס . לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד וכחול לבן משפרות עמדות, וזאת אל מול מפלגתו של גדעון סער שיורדת מתחת לאחוז החסימה. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.

סקר מנדטים - סקרים אחרונים: ×'× ×¥ זקוק לנס, נתני×"ו "רק" לפיי×'לין - סרו×'ים : סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019.. סקר מנדטים חדש שמתפרסם בצל פתיחת מושב החורף של הכנסת, מעריך כי שלוש מפלגות שמרכיבות את הקואליציה נחלשות ומתקרבות לאחוז החסימה. לו היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת העשרים, המחנה הציוני . סקר שנערך ע"י מנו גבע ומינה צמח ממכון "מדגם" באמצעות "ipanel" שודר ב"המהדורה המרכזית המלאה" ערוצים 12, 13,בתאריך 14/03/2019. המפלגה שמסתמנת כהפתעת הבחירות זכתה לתמיכה גדולה גם בסקר התאחדות הסטודנטים. סקר מנדטים חדש שערך אמש מכון פאנלס פוליטיקס עבור ערוץ הכנסת מעלה את הנתונים הבאים: